Handelsbetingelser

Levering

Levering fra vores lager, vil foregå 1-3 dage efter ordreafgivelse. Vi sender varer alle hverdage fra mandag til fredag. Alle forsendelser sendes med DAO. Hvis du ønsker at få sendt direkte til adressen, skal du selv tjekke om det er muligt med DAO, da der er nogle områder dette endnu ikke kan lade sig gøre.
Der er mulighed for at afhente købte varer på adressen.
BEMÆRK: Vi sender kun til adresser i DK. Vi sender ikke til Færøerne, Grønland og øvrige udland.
Bestilles der alligevel varer der skal sendes til udlandet (hvilket vi ikke gør) og betaler du med PayPall, annulleres ordren. Der refunderes kun beløbet fratrukket det gebyr der bliver opkrævet af os fra PayPall. Så hermed bliver det fulde beløb ikke refunderet.

Der tages forbehold for tastefejl og udsolgte varer.

Returpolitik

    1. Returvarer skal sendes direkte til vores adresse:  Marianne Smed, Snerlevej 7, Stevnstrup. 8870 Langå.
      Vi kan ikke afhente pakker der er sendt til indleveringssted
      (Send mail til klarissa@fibermail.dk eller kontakt os på 2266 4147, hvis du er i tvivl om noget, ang. returnering)
    2. Varerne skal være os i hænde senest 14 dage efter bestillings dato (IKKE den dato du afhenter dine bestilte varer på indleveringsstedet). Varerne skal returneres med originale hængmærker mm. Varerne må ikke være brugte, slidte, eller vasket.
    3. LYKKEPAKKER kan ikke byttes eller returneres. Hverken helt eller delvist.
    4. Fodtøj skal sendes retur i den originale æske i sin oprindelige stand.
    5. Hvis du modtager en beskadiget pakke med manglende vare(r) har vi brug for billede- dokumentation af dette. Send venligst et billede til os på mail: klarissa@fibermail.dk, så vi kan undersøge det nærmere.
    6. Efter vi har modtaget dine billeder, behandler vi hurtigst muligt din reklamation.
    7. Hvis du returnerer en brugt, slidt eller vasket vare, som ikke er godkendt i vores kvalitetskontrol, kan vi ikke sende varen tilbage til dig, ej heller returnere dine penge.

Fortrydelsesretten bortfalder hvis varen er defekt i form af alm. slid eller ukorrekt anvendelse eller vask. Varen vil i de ovennævnte tilfælde, heller ikke være omfattet af reklamationsretten eller nogen form for garanti.

Der ydes ingen former for garanti i forhold til pailletter, similisten og glimmer.

Bemærk: Forsendelses og returfragt refunderes ikke.

Ved returnering af varer skal returseddel med påført kontonummer medsendes. Beløbet returneres senest 3 dage efter vi har modtaget din returvare. (Længere ekspeditionstid kan forekomme, i forbindelse med ferie og helligdage)

Betaling

Alle priser er inkl. moms og anført i DKK / Danske kroner.
(BEMÆRK: Hvis du handler fra en international PC, vil moms ikke vises før du tjekker ud)

KREDITKORT – DANKORT – MOBILEPAY – PAYPAL (VIABILL – se nederst på siden)

Vælg det kredit-/hævekort eller mobilepay som du ønsker at betale med i checkout og indtast den nødvendige information. Ingen yderligere omkostninger vil blive lagt til købsprisen (Kun evt. fragtomkostninger).

Alle kortholderens krediteringer og debiteringer er omfattet af godkendelse og fuldmagt fra både kortudstederen og fra os, af sikkerhedshensyn generelt og for at forhindre svindel. Du kan kun betale med kreditkort som er udstedt i samme land, som du har leveringsadresse.

Pengene trækkes fra din konto, når vi har afsendt din ordre fra vores lager. Hvis dit kort ikke accepteres, vil betaling ikke finde sted. Du vil blive informeret på skærmen at betalingen mislykkedes. Det kan forekomme at nogle kortudstedere tilbageholder pengene svarende til købs beløbet. Det betyder at du ikke vil have mulighed for at få adgang til pengene i en kort periode.

BANKOVERFØRSEL

Ved direkte bankoverførsel kan der gå 3-4 hverdage inden vi kan se pengene på kontoen. Bestilte varer vil ikke blive afsendt før pengene er hos os. Er pengene ikke på vores konto efter 4 hverdage, tillader vi os at sende en mail med forespørgsel på, om der stadig er interesse for de bestilte varer. Går der 1 uge og varerne stadig ikke er betalt, annulleres ordren automatisk.

Vores konto i Langå Sparekasse er: Reg nr.: 9283 Konto nr.: 0000182737. HUSK at angive navn samt ordre nummer, ved bank overførsel.

Garanti/Reklamationsret

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til klarissa@fibermail.dk eller på telefon 22 66 41 47. Hvis det ikke lykkes os at finde en tilfredsstillende løsning, kan du, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, indgive en klage til Forbrugerklagenævnet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives på http://ec.europa.eu/odr . Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse klarissa@fibermail.dk

Husk at medsende faktura, ved brug af reklamationsret.

Lovvalg og værneting

Køb af varer på Klarissa.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.

Gavekort

Gavekort ombyttes ikke til kontanter.

Andet

Denne side bruger cookies til at forbedre brugeroplevelsen og måle trafik på siden. Cookies indeholder ikke virus.

Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

Konkurrencer

Evt. konkurrencer er ikke købsbetinget.

VIABILL

Benytter du handelsformen VIABILL, er det deres betalingsbetingelser, der er gældende


Ved brug af vores webshop, accepterer du brugen af cookies og sidens fortrolighedspolitik Mere information

Klarissa Modetøj anvender cookies for at sikre en optimal brugeroplevelse og til opsamling af statistik. Du accepterer cookies når du anvender hjemmesiden.

Close